Tomt

Just nu suger livet. Orkar inte skriva om det, konstaterar det bara så är det gjort.

Immortals rullar på tv:n men har inte visat den särskilt mycket uppmärksamhet, orkar inte koncentrera mig på den. Joel har somnat om till slut och här ligger jag och vill ingenting göra. Häpp. Är rätt sugen på WoW men är så sjukt trött. Blir nog att starta upp det ändå på en stund, så fort jag orkar sätta mig upp. Wohoooo....

Tur man har världens finaste karl iaf som far iväg och köper ett game card till en när man är nere. Förstår inte hur han pallar göra saker, själv känner jag mig som ett jävla kolli. Ligger på golvet och mest bara är. Alla skratt känns lite tomma, alla leenden lite skeva. Men vi har varandra och det tackar jag min lyckliga stjärna för. Vet inte vad jag skulle göra utan Joel just nu. Eller annars heller för den delen.

Nu har visst katterna blivit galna och galoperar fram och tillbaka över min sovande karl. Magiskt att han inte vaknar av det. Ajja, ska försöka se klart filmen och sen spela om jag inte lyckas somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0