Men blä

Tror jag ska lägga ner det här med internet, tv och alla sorters sociala kontakter. Vill bara kräkas alla lyckliga människor i ansiktet.

Tycker inte om att vara bitter, inte egentligen, men just nu är det en skön omväxling från gråten. Är så trött, ända in i själen, och jag vill inte ha något med världen att göra. Men det funkar ju inte i längden. Har lovat bort mig till Annika ett tag på fredag iaf, och imorgon kommer Ikaros hem så då kan jag inte bara ligga här hur mycket jag än vill. Vill bara att torsdag ska komma och försvinna så det här är överstökat, jag vill bara få gå vidare.

Nu ska jag mota upp kroppen i sittande ställning och försöka göra någonting.

/Bitterfittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0