Måndaag

Dagen började med en släng oro och ungefär lika delar hypokondri. Alltid händer det något spännande i denna lägenhet! Efter lite lugnande ord från älskling och en väldigt behövlig dusch har det mesta lagt sig och nu sitter jag här och känner mig trött, slut och har alldeles förträffligt ont i axlar och armar. Wiho.

Nämnde jag att jag steg upp vid fyra nu i eftermiddags? Mår dåligt över detta faktum, sådär lagomt med självförakt för min exceptionella förmåga att helt och hållet skeva till dygnet. Yay... Näe, nya tag, måste få ordning på detta!

Imorgon ska jag ta itu med arbetsförmedlingen och soc så det är bortgjort och så jag får känna mig lite duktig för att jag gör något annat än att sitta på rumpan här hemma (nog för att det nog är det bästa jag vet för närvarande. Mm, lata sig....). Whoop, whooo och så vidare.

Magen är matad och allt har lugnat ner sig. Babe hade kokat ägg när jag steg upp så fick "frukost" rätt omgående. Tihi. ^^ Fina han. <3

Nej, nu ska jag göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0