Ledsen, eller?

Sjukhusbesöket gick bra, det mesta hade kommit ut och inget medicinskt behövdes göras då resten kommer lösa sig av sig självt. Känns bra, även om det suger. Ajja, som älsklingen säger så ger det oss lite mer tid att förbereda oss och allt annat, så får försöka se det positiva som kan komma från det här helvetet även om det är svårt. Framåt, framåt. Här kan vi ju inte stanna!

Grät när jag kom hem, lyckades på något magiskt sätt hålla mig hela bilresan med mamma. Sjävkontroll ftw. Sen började jag gapskratta åt en auto-correct post på fb, medans jag fortfarande grät. Upp och ner i humöret men det är stadigt lättare, även om det går med väldigt små steg.

Nu ett avsnitt Hoarders och Sedan starta dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0