Been a while!

Var ett tag sen jag skrev, har varit helt inne i min egen lilla värld. Mest suttit hemma men även tagit mig ut och shoppat med fin vän, städat fruktansvärt lite och haft hunden hemma ungefär två dagar sedan julafton. Tjohej!

Ligger i sängen, läser andra Harry Potter och inväntar fredagen den trettonde. OoOooooOooooh. ;) Läskigt värre! Ska bli nice med fredag, blir att göra en PP-presentation på förmiddagen och skicka in den för att komplettera datakursen från förra terminen sen vet jag inte riktigt vad som händer. Något trevligt hoppas vi på! Kanske kan gulla till mig en skräckfilmskväll med karlen, men å andra sidan så är det ont om bra, läskiga skräckisar... Oh well, något hittar vi nog på. :)

Blir då hur som helst ut och ta en långpromenad, för bövelen! Vi har pratat om det i några dagar nu men inte kommit oss för, får sparka oss iväg helt enkelt. Och, imorgon blir det den efterlängtade titten på en divansoffa som vi eventuellt ska köpa för en billig peng. Håller tummarna för att den är fin! Visst, den diarrebruna skinnsoffan vi har nu är förvisso bekväm men ful som stryk är den ändå. ;)

Oooh, och under dagen fick jag äntligen hem mina nya glasögon! Två par, ett mer neutralt par (svarta, lite melerade typ, rätt tråkig) och ett par med bågar som nästan är för bra för att vara sanna. Helt kär i dom! Får pluppa upp bilder när jag ids. ^^

Näe, nu måste Cissin gå och ta sig något att äta, har enbart fått i mig en macka, två potatisar, en liten köttbit och en och en halv avokado med rom- och rödlöksås under dagen. Så kan vi ju verkligen inte ha det! :) Helst vill jag ha friterad kyckling från Wok n Roll men får fortsätta drömma tills pengarna trillar in. *cry*

Sov så gott alla, och ha en läskig morgondag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0