Yaay. ^^

Gogglade efter en bra sida för piercingsmycken då jag alltid tyckt barbarella varit för dyra och jädrar i mig om jag inte hittade en sida som hade det billigaste jag någonsin sett! Under 3 spänn för stavarna jag var ute efter, vad jag såg gick alla på under 10, och inga av kulorna kostade över 30, dom flesta runt tio! Ska köpa nya töjningar också så mina öron matchar och dom gick på 35:-/st. Muahahahaha!! Så glad, väntar bara nu på att min överföring till mitt paypalkonto ska komma fram sen jävlart blir det att beställa. :D

Har efter den upptäckten kört en blixtdungeon i WoW och clearat min första Lich King dungeon därmed. Det var nåt nytt iaf. Pojkarna spelar Supreme Commander och jag ska kura ihop mig med en bok när jag är klar med det här inlägget. :) Mysigt!

Boda Borg var för övrigt hur kul som helst som förväntat. Det gick inte vidare värst bra för nån av oss men roligt hade vi! Ska definitivt bli fler gånger. ^^ Blev inget mys med Nanna men det kommer fler tillfällen.

Hmm.. Upptäckte nyss att det är fel header, textrutan och texten ska vara röda, inte lila.. Får fixa det sen när jag har tillgång till datorn igen!

Nej, nu bok. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0