Usch för onsdag

Har varit en lååång dag. Vaknade med ruggigt dåligt humör och det släppte inte förrän nu på kvällen. Bleh. Känner mig fortfarande helt blasé (pretto? Ja tack, ibland så.) men senaste timmen eller så har det börjat ljusna.

Använde min ilskedrivna energi åt att städa och lyckades åstadkomma en hel del! Golven är fortfarande inte tagna men det är ju en dag imorgon också. Ante sover över, imorgon vid lunch kommer Ninni och någon gång under dagen dyker även Ida upp då vi bokat in dagen till att baka, baka och baka! Kommer bli en dag med en del folk och intryck känns det som, håller tummarna för en lugn helg. Har lyckats gått ner mig så pass att jag blir fruktansvärt utmattad av för mycket socialt umgänge helt enkelt. Fast det har bara gått lite över två veckor så har väl rätt att vara lite deppig. Känner mig lagomt patetisk för att jag tycker synd om mig själv men det gör väl alla någon gång. Jag är väldigt bra på det dessutom, en ren expert om jag får säga det själv! Jag har mycket övning i ämnet ska ni veta, jojomen. Känns lite bättre om jag inte tar det på allvar. Nästan.

Träningsvärken är mysig. <3 Yoga är bra för själen, även för musklerna. Ska klämma in ett pass imorgon också, vill få in rutin på att göra det varannan dag till att börja med, de övriga dagarna får man komma på något annat att sysselsätta kroppen med. Beach 2012 here we goooo.. Nä, bra att komma i form men beachen får vi se hur det går med. Älskling ska också börja aktivera sig och han hade den smarta idén att vi ska försöka träna tillsammans! Jag är riktigt pepp på den planen, känner mig på något sätt fånig när jag tränar själv? Iaf yogan så vill jag helst vara ensam hemma när jag utövar den. Fast imorgon ska Joel vara med så det kommer bli skoj. ^^ Körde typ tio minuter lite tidigare, men klockan tre på morgonen kanske inte är bästa tiden för ett träningspass. Ajja, friskare, snyggare kroppar hoppas vi på i framtiden. :)

Sluta röka går bra. Har rökt typ en och en halv cigg de senaste tre dagarna så framåt går det. Ska bli så skönt att slippa skiten, för en gångs skull. Wiiiie. ^^

Nu ska Cissin sörpla te och läsa lite Harry Potter. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0