Underbara du

Du sover med huvudet i mitt knä just nu men jag har så mycket i huvudet jag vill säga som aldrig kommer fram. Jag är dålig på att säga hur mycket du betyder, hur stor plats du har i mitt hjärta. Visst, jag säger att jag älskar dig, men dom orden är så små, så obetydliga. Det jag känner är så mycket större, så fantastiskt mycket vackrare, än vad som kan beskrivas i ord. Du finns alltid där när jag mår dåligt, frågar vad du kan göra för att göra allting bättre, jag säger alltid att jag inte vet, men sanningen är att du redan gör allt du kan, bara genom att vara du, att du är här och ger mig varma kramar och kyssar. Varje beröring är som balsam för själen, varje blick lyfter mitt hjärta. Det låter kanske fånigt, och lite knäppt, men ibland så får jag nästan svårt att andas bara för att kärleken tar så stor plats. Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna dig, allt som oftast undrar jag varför någon så underbar som du väljer att leva med någon som mig. Så stora känslor, så små ord.

Hur som helst så älskar jag dig, och jag vet att du älskar mig, och jag tackar alla krafter som må finnas i detta kosmos för att vi har varandra och får dela varje dag tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0