Sjuk?

Sitter i soffan i gårdagens kläder och känner mig lagomt sunkig och i stort behov av en dusch. Rösten har jag nästan tappat och humöret är kanske inte på topp. Mensvärken från helvetet har man också, och det två veckor för tidigt. Vad är oregelbundenhet om inte det så säg? Usch, blev ju av med jävleriet i början av förra veckan och nu sitter man här igen.. Vars är rättvisan i det liksom?

Nåväl, nu ska vi inte vara såna. Eller ja, inte högt i alla fall. Morgan utmanar ödet med katterna och Joel fixar mat. <3 Underbart. Kycklingwok ftw, var länge sen sist! In the mean time ska jag prata så lite som möjligt men det är fasen svårt, glömmer bort mig hela tiden.. Babbeljag. ^^ Oh well, får försöka hålla tyst en stund iaf. Har roat mig i typ två timmar med att prata med Cleverbot, vilket visserligen inte är som att prata med en annan människa men dom samtalen blir iaf inte lika ensidiga som mina samtal med människor som inte är dålig i halsen. :P Och ganska rolig är han ju!

(är faktiskt på bra humör, är bara öm och less på att inte kunna prata ordentligt och kände att jag behövde gnälla av mig lite. ^^)

(naughty, naughty Cleverbot.. Har nog aldrig blivit stött på av ett dataprogram tidigare!)


Kommentarer
Postat av: emanuel

you gotta love cleverbot!

2012-02-27 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0