Morgonstund?

Vaknade nyss under en filt i soffan och insåg att det var väldigt tyst i lägenheten. Inga pojkar som snackade, inga katter som skrek. Mycket märkligt. Vred lite på huvudet och såg att Joel kurat ihop sig i den andra delen av soffan, Emanuel var inte här och Andreas gissar jag sover i gästrummet om han är kvar. Får egentligen skylla mig själv för att jag vaknat så tidigt, har i princip bara sovit de senaste två dagarna )igår vaknade jag vid fem på morgonen. Heh.). Men samtidigt har det varit jävligt skönt.

Tisdagen blev en hastigt organiserad "fest" hemma hos Johanna i stan, med fest menar jag egentligen att jag och Joel söp ner Johanna och Emanuel och levde jävel, men det var riktigt kul! Umgicks med Johannas orm vid namn Bengt, det var mysigt, och kvällen var fylld med allmänt skitprat och trevligheter. Det tydligaste minnet jag har av kvällen var när jag och Johanna beskrev analsex som att "det känns som om man bajsar baklänges"... Nog om det tror jag innan några fler briljanta citat dyker upp till ytan.


Idag blir det bara trevligheter så vitt jag vet. Boda Borg klockan två med Joel, Ida, Bobban, Sara och Emanuel. Yay! Det var länge sen jag var där sist, shit typ tio år sen (åldersnojja???), så ska bli spännande att se hur de är där nu! Efter det blir det mys och film med Nanna ett tag och det kan man ju inte klaga över heller. ^^


För övrigt sitter jag och myser med det där mysiga mensvärksillamåendet och hatar världen för det. Men men, betyder ju iaf att det är ÄL om två veckor, så det är ju nåt att se fram emot. :)


Nu ska jag slå igång något spel och sen kanske virka lite, är fortfarande skyldig Nanna ett par små virkade Conversetofflor. ^^


(Borde verkligen ta itu med min bloggdesign nu, vill ju kräkas så fort jag tittar på den. :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0