Lasagne!

Ska strax puttra iväg till Lisa och äta lasagne med henne och syster. Snajs! Får se om Joel kommer med, allt beror på om vi får iväg Morgan till hundvakt. Känns allt otroligare men hoppas ändå, annars så blir det väl tjejkväll. Blir trevligt hur som, men fusk om Joel inte får lasagne. :P

Dagen har varit rätt lugn i övrigt, har faktiskt inte gjort ett strunt. Eller jo, duschat och lagat mat har jag gjort. Och dumpat ut tvätten på sängen så att den måste vikas idag, till slut. Wiho.. Ajja, förr eller senare måste det ju göras.

Vi ska nog för övrigt bli fodervärdar åt lille Morgan i åtta månader från och med i sommar eller så. Kommer nog gå toppenbra tror jag, Ikaros har börjat lugna ner sig och katterna vågar faktiskt stryka runt litegrann, om än det är väldigt nära väggarna. :P Han är en fin liten odåga, även om jag irriterar mig på honom stundvis. ^^ Han är ett fint tillskott till vårt lilla zoo, tror vi kom fram till att han var mestadels amstaff, lite pit bull och något annat. Jag har ingen egentlig aning men Joel tyckte sig minnas det. Vad han nu än är för blandning spelar ju faktiskt ingen egentlig roll, han är en fin hund och det är det enda som betyder något i slutändan. :)

Nåväl, ska ta och klä mig inför avresan och sånt. Känner hur hungern börjar sätta in ordentligt! Aaw, ingen hundvakt. >.< Nåväl, tjejkväll it is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0