God morgon!

Nu tyckte min hjärna att det var morgon, så då får man väl bara hålla med och inte klaga så mycket. Babe sussar fortfarande (no shit? Vem förutom jag, pensionärerna och skiftarbetarna på Rönnskär är vakna nu? Kanske brevbärarna.) och jag hoppas på en bra dag! Håller på att bli galen i min väntan på att pengarna ska trilla in. Har lämnat in alla mina papper och fyllt i ansökan rätt så vet inte vad det är som tar sån tid. Räkningarna skulle ha varit betalade för tre dagar sen. :( Usch. Kollade banken när jag var upp på toa men inget än så länge. Hoppas att det kommer lite senare då.

Idag har jag enbart Arbetsmarknadstorget på schemat. Ska vara där vid elva så får se om jag orkar få min lata ändalykt upp ur sängen innan dess eller om jag ligger kvar här och myser i typ fem timmar till. Det senare är inte helt otroligt. Skönt med lite tid för sig själv. :)

Åh, och igår fick jag tokspatt och kände att jag verkligen var tvungen att färga håret. Så blev det och efter någon timmes slit med sektioneringar (som jag inte har någon egentlig aning om hur dom blev) så hade jag fått rosa, blått och magenta på huvudknoppen. Fiiiint. <3 Den blå vet jag inte riktigt vad som hände med, i botten är den ljust blå, ser lite urtvättad ut (sadface) men ju längre ut mot topparna man kommer desto starkare och mer lila blir den. Är riktigt mörklila i topparna. O.o Mycket märkligt, men mycket häftigt! Får se vad jag gör åt botten där, blir antingen mer blått eller kladda på lite rosa och se vad som händer. Experiment.

Usch, fick ett hugg i magen igår då jag fick en kommentar på facebook och insåg att jag inte berättat för nästan någon om missfallet, de flesta av dom få som vet har Joel berättat för och det är jag tacksam för. Förstår inte hur han orkar men fin är han. <3 Isch, det gjorde ont men det kunde ju inte komentarören veta om. Får ta mig i kragen och göra något åt detta. Även om jag helst inte pratar om det högt. För jobbigt, för smärtsamt. Nåväl.

Nu typ scrolla runt på 9gag och bara ha det bra i tystnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0