God morgon!

Vaknade runt sex denna morgon. Dygnet är med andra ord rättvänt och har varit det några dagar, men jag skulle gärna vilja få sova till kanske åtta såcjag inte är helt död så tidigt på kvällen. Nåväl, klagar så mycket gör jag inte. :)

Har städat undan efter gårdagen så jag inte behöver stressa upp mig över det och bara kan ta det lugnt. Har slagit igång Top Gear på tv:n och Joel sover sött här i soffan, Andreas sover i gästrummet och djuren är lugna. Bra bra.

Alla hjärtans dag imorgon då. Ska bli mysigt. :) Har sagt åt Joel att jag inte vill ha någon aning om vad som väntar under dagen, och själv ska jag fara in till stan lite senare och hitta på något trevligt åt honom. Några flaskor vin och sådant blir det ju självklart men vi ser vad man kan hitta på utöver det! Har lite småplaner men vi ser vad som händer. Har möte på arbetsmarknadstorget klockan tre så blir handling efter det. ^^

Nu ska jag se klart avsnittet och kanske spela lite sen. Tror denna dag kommer bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0