2012

Så är det nästan nytt år, igen, och 2012 har varit det mest händelserika någonsin samtidigt som jag inte gjort särskilt mycket alls större delen av tiden.

Tillbringade ett drygt halvår på en arbetsplats för första gången, något som gick mycket bättre än förväntat även om det bara var deltid.

Var gravid i princip hela året, borträknat februari och december. Stödstrumpor och salamilår, som jag så vackert sammanfattade det för min syster.

Tog mig i kragen och fick igång någon slags rutin på att hålla ordning i hemmet, något som fick ta en paus här i början på månaden men som så smått börjar komma igång igen.

Upptäckte en ny hobby och köpte uppåt hundra nagellack.

Firade ett år med min älskade Joel.

Köpte för första gången på tio år ett nytt Pokémonspel som nu ligger och väntar tålmodigt på att spelas klart. I sinom tid.

Fick uppleva hur det känns att inte kunna klippa sina egna tånaglar utan att hålla andan och löjliga mängder frustande, pustande och stånkande.

Sov fruktansvärt lite.

Upptäckte reddit. Osäker på om det var en bra eller dålig grej.

Inredde ett babyrum tillsammans med hjärtat.

Fick äran att bli mamma åt den vackraste lilla varelsen den här världen någonsin skådat. Livet är helt klart förändrat, men bara till det bättre.

Nej, nu knorrar lillskorven något fruktansvärt. Ska mata honom och sen invänta att Joel kommer hem från jobbet! Och be en stilla bön om att vi inte blir sjuka, fick nyss reda på att polaren som var förbi här igår vaknade magsjuk idag.. Ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0