Yay. ^^

Imorgon är det äntligen torsdag! Som man längtat, och tydligen så går en månad rätt fort ändå. Berättar mer om detta vid ett senare tillfälle, och roligt är det!

Hoppas verkligen att älsklingens rygg känns bättre imorgon, stackaren fick ryggskott igår så mycket action har det inte varit sedan dess. Känns tydligen lite bättre idag så hoppas tillfrisknandet fortsätter i snabb takt!

Åh, det bästa med dagen var ju överraskningsbesöket vi fick här på kvällskvisten av älskade Nanna och underbart söta lilla Hedda! Var himlarns svårt att släppa ifrån sig raringen när hon sov så sött på mig men får helt enkelt se till att vi ses snart igen så får man stjäla till sig mer bebistid. <3 Dom flyttar ju till slut tillbaka till stan nästa vecka så då kommer man ju kunna ses mer! Yay. :)

För övrigt var det någon ond jävel som stal min cykel natten mot måndag. Fem dagar hann man ha den. Jävla skithögar det finns...

Nu ska jag värma mig lite mer soppa och kanske se en film till om jag orkar, annars blir det säng rätt snart, måste ju upp i tid imorgon. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0