Torsdag

Ligger till sängs och har just slagit igång A monster in Paris, en fransk aninerad film som dök upp på måfå för nån månad sen. Kändes som det var dags att se den nu!

Joel sover över hos Ninni och Arne sover i gästrummet här hemma. Inte riktigt som väntat men okej ändå. Har tillbringat kvällen med att läsa och ignorera hockeyn (och vi förlorade ju så mycket missade jag inte). Till middag blev det micromat (dåligt, dåligt men det var det enda jag kunde tänka mig att äta..) och Ramlösa med mangosmak. :) Har legat i sängen i ungefär en timme nu och lyckades alldeles nyss få slut på glasskålen jag tog med in. Fick nog inte helt slut på den om jag ska vara ärlig, men jag gjorde ett tappert försök! Har sjukt svårt att få i mig sötsaker nu för tiden, kan bli toksugen på det men efter bara litegran så är det för mycket. :S Usch. Just nu il jag mest baraha honungsmelon... Ska nog be Joel köpa med sig innan han kommer hem imorgon!

Näe, nu ska jag se på filmen och sen somna. Ska klämma i tandborstning där nånstans också. Blir nog bra.

Huu. Saknar min snarkbjörn, känns så konstigt att sova utan honom. >.< Ska superkrama på honom imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0