Söndag

Efter en helg i sällskap av Joels far är vi åter igen ensamma i hemmet. Har varit några trevliga dagar, åt lunch på AllStars i förrgår och igår blev vi bjudna på bio och det har i allmänhet varit en lugn och skön helg!

Idag lär det inte hända så mycket. Förmodligen en hel del Diablo III spelande då betan är öppen till imorgon, sen måste vi vänta ända tills den 15 maj innan vi får spela mer! Åh, hemska öde. Nej, vi lär överleva. Riktigt smart av Blizzard att ha betan öppen i tre dagar just innan releasen, så folk blir hooked redan i förväg och bara måste köpa spelet sen. Jag förnekar inte att jag är en av dom. ;)

Imorgon blir det upp och iväg på praktiken vid tio, bytte en av dagarna denna vecka då jag är upptagen på torsdag men det gör ju inte mycket att jobbet blir bortgjort i början av veckan! Förhoppningsvis blir det också fika med Annika imorgon, får se vilken tid och så. Håller tummarna för det då det börjar vara länge sen! En annan jag gärna vill träffa snart är ju fina Nanna och självklart lilla Hedda. Får försöka boka in något snart. :)

Nu är det dags för pizza och lite mer Terry Pratchett.

Åh, torsdag kan inte komma fort nog!


För övrigt så skulle jag bli överlycklig om en vänlig själ bara råkade ha sådana fina nålar och ville ge dom til mig. :3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får helt enkelt se till att boka in nått snart :) De är dock lite problematiskt för mig att ta mig nånstans just nu då de blir lite mycket med både hundar och barnvagn ;)

Men tacksamt är att nu är de knappt två veckor så bor ja i schtaaan ;)

2012-04-24 @ 13:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0