Sömnig

Börjar vara dags för mig att krypa ihop på soffan och försöka sova så gott jag kan. Joel är borta över natten så har byggt bo i vardagsrummet med katterna och hunden, Mongo har intagit sin plats på min mage och hunden värmer mina fötter. Djur. <3

Har läst ut Soul Music och har påbörjat Interesting Times, båda av Terry Pratchett (nr 16 och 17 i Discworld-serien). Mysigt värre! Hans böcker är så lätta att fastna i, och är verkligen bara trevliga, aldrig nedstämmande. Soul Music är nog en av mina favoriter hittills då Death är en av mina två favorikaraktärer. Ser fram emot att ta mig längre in i Interesting Times då man äntligen får fortsätta på Rincewinds historia! :) Den mycket misslyckade trollkarlen är huvudperson i de första böckerna bland annat och han är så fruktansvärt ynklig att man bara måste älska honom. Han vill bara ha ett lugnt liv men allt jobbar ständigt emot honom, den arme stackaren.

Nåja, ska fortsätta läsningen imorgon för nu kan jag knappt hålla ögonen uppe längre. God natt!

Dagens bild. Älskar Dustin Hoffmans ansiksuttryck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0