Små lätta moln

Blä för väder. I förrgår var det vår, nu är det december. Wtf? Vill ju ha sommar.

I övrigt är allt fint. Har idag varit iväg och köpt en sprillans ny cykel. Första gången sen jag var typ tio som jag haft en fabriksny cykel och inte tredje hands stöldgods. Whoop! Är alldeles förälskad i den, den är cremefärgad med brun sadel och bruna handtag, båda i fejkläder. <3 Åh, vad jag älskar nya saker!

Märkte när jag cyklade hem den att jag verkligen tappat kondis i vinter, inte ens roligt. O.o Ska från och med imorgon cykla till praktiken istället för att åka med mamma och ska ta och försöka röra på mig mer i allmänhet. Jag gör ju i princip ingenting om dagarna och det är som inte okej längre. Dags att ta itu med det!

Får se vad som händer med dagen. Inte så mycket tror jag, är så sjukt trött, men ska försöka ta mig ut på en promenad lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0