Sista kvällen innan praktiken

Har tagit mig igenom dagens paranoior och dåliga tankar. Yay. ^^ Såg senaste Harry Potter medans Joel tuppluradr och grät mig igenom större delen av filmen. Allt var så sorgligt hela tiden juh, men så fiiiint. Humörsvängningar någon? Japp! Åker med och ser vad som händer, spännande är det då i vilket fall som helst. :P

Imorgon blir det iväg till Röda Korset för första passet på praktiken. Nervöst! Kommer nog gå bra, är mer nervös för att jag inte ska lyckas få tag i min cykel som kommunen samlat in med alla andra som stått i stan över vintern... Ska prata med dom imorgon och hoppas på det bästa! Men, praktiken då. Är inte direkt peppad eller sugen på att göra det, vill egentligen inte alls men förr eller senare måste man bara bota ihop och göra't I guess. :/ Det blir nog bra till slut, måste bara vänja in mig i det förmodligen.

Nu ska babe fixa pytt och så ska vi se om det finns något att titta på ikväll!

Störst grattis till älskade Nanna som fått sin efterlängtade dotter! Puss på er raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0