Pixelart och pissigt humör

Är för tillfället inte alls på humör när det gäller nåt. Har svårt att andas, är alldeles för mätt, alldeles för tajta byxor och inget bra på tv... Byxorna ska bytas ut mit onepiece strax iaf. Det är ju alltid något.

Något positivt med denna dag är dock att min alldeles för snälla mor köpte mig ett set med pärlplattor idag! Pärlor i 30 olika färger och fyra stora fyrkantiga plattor som man kan pussla ihop som man vill! :D Så sjukt nice, det är jag riktigt glad över iaf! Med följde också ett dataprogram som omvandlar vanliga bilder till pärlplattemönster, har inte utforskat det än men det skall göras inom kort. :) Har lagt två olika mönster redan och ska fortsätta pyssla så fort jag fått på mig min onepiece och förhoppningsvis ett bättre humör.

Joel är hos Linda sedan en halvtimme ungefär. Förmodligen lika bra, även om det sista jag vill här i världen är att vara ensam så är det nog nyttigt. Eller nåt. Vill inte vara den som inte låter sin karl dricka och hänga med polare bara för att jag inte vill. Jag är bara så less på all denna alkohol, och har absolut noll intresse av att vara med folk som dricker. Jag vill bara kunna umgås med folk utan en massa berusningsmedel och ha en trevlig kväll där ingen skriker utan att vara medveten om det och det inte behöver blossa upp ett verbalt krig runt varenda jävla diskussion. Är det för mycket begärt att ha en trevlig kväll, spela spel eller se film och sen avsluta i en vettig tid? Kanske är det jag som är tråkig, kanske har jag åldrats i förtid, men jag ser verkligen inte tjusnigen i att dricka längre, och de få gångerna jag har gjort det i år så har jag ångrat det i efterhand. Tycker bara det är så fruktansvärt meningslöst...

Näe, ska sluta babbla. Dags att byta kläder och pärla vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0