Huvva

Jag ska aldrig se videon till Into the night av The Motorhomes igen.. Den stora frågan är nog varför jag fick för mig att leta reda på den igen från första början, när jag minns mycket väl hur upprörd jag blev sist jag såg den för sisådär tio år sen. Det är något med sorgliga djurberättelser som får min hjärna att bryta ihop och vägra fungera längre. >.< Har alltid haft en soft spot för hundar i filmer, men nu för tiden så börjar jag alltid storböla och kan inte sluta och Into the night tar fan priset. Hachiko är också jobbig, och Red Dog kan jag knappt tänka på utan att tårkanalerna sätter igång. Eight Below grät jag också till, men den är inte lika sorglig som dom andra. Listan med snyftiga hundfilmer fortsätter och jag borde egentligen sluta se dom då jag bevisligen inte kan hantera det, men jag kan som inte sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0