Tärd. Nothing more, nothing less. (Men ganska less är jag.)

Älskade retards och asshats det finns här i världen. Alla är vi fucking dumma men fan vad fina människor kan vara. <3

Stor ursäkt till Nannor som blev väckt av mig, aspackad och förbannad, där vid nio imorse. Inte meningen att vara så otrevlig. <3 Och lika stor ursäkt till älskade Joel som fick stå ut med örfilar och utskällningar i sömnen, även om han inte minns det så gör jag det...

Älsklingshjärtat snarkar sött i sängen, ska göra honom sällskap snart så fort jag tömt min öl och rökt någon cigg till. Trevlig dag med Joel, Robin och Vajid, alkoholen blev lite för mycket men imorgon ska det bli rätsida på världen igen. Behöver ett uppehåll som en fisk behöver vatten, detta går inte längre!

Nej! Öl, cigg och sen film i sängen. Ska försöka tvärväcka karlen men det är alltid ett lika spännande mission impossible. Blir nog hur bra som helst!

Kram på er raringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0