Wiiiiiie!

Woooooop! Rastlös och vill kaosa, känns som om jag har en ballong i bröstkorgen som hela tiden är på väg att explodera men aldrig gör det. Bghaaa! Behöver få utlopp för lite agressioner och festbehov. Vill ut och dansa och festa arslet av mig. Kuuuuul! :D

Är också pepp på att ta itu med saken och börja träna, och med lite tur bli snygg igen. Woop för det med! :) Less på degighet och sjökokänslan, saknar att vara smal nanting, och att faktiskt tycka om hur jag ser ut igen vore guld värt. Behöver lite egoboost, nu om någonsin. ^^ Mjukbörja med några yogapass här hemma i veckan, sit-ups och benlyft. Borde reclaima mina hantlar också. Men, en sak i taget. It's time to whip some dicipline back into my system. ;)

Får se vad som blir av denna dag. Alex skulle kika förbi senare, i övrigt vet jag ej vad som händer. Peppad på de kommande helgernas halloweenfester! ^^

Städa, yoga, festa? We shall see what happens...

Tjing på er plättisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0