Hipp och happ och huppla...

..hästen heter Sverker.

In till stan på ett tag för att äta middag hos Ninni och snabbgöra lite ärenden på stan. Vet ej vad som ska bli av denna kväll, inte fått i närheten av allt plugg jag behöver göra klart men en sak i taget. Så länge jag är ikapp innan nästa vecka så är det lugnt, är bara fem-sex uppgifter ändå så borde gå relativt fort.

Fruktansvärt ont i magen. Dilemmat har löst sig självt, lite särt i huvudet men en mindre sak som kaosar runt i skallen på mig. Kan inte riktigt smälta det än men det kommer väl med tiden. Min hjärna var helt inställd på något annat, och nu är det lite upp och ner i världen. Blir bra det här med, måste bara ställa om skallen. Igen.

Halloween nästa. Får se hur det går med det! Inga planer på utstyrsel än, eller på vad som händer heller. Finns enkla lösningar men känns tråkigt att inte göra något genomtänkt. Men men, det blir nog bra hur som! Halloween is always fun. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0