Gäspa

Blev en tidig kväll igår, tror klockan var runt tio när jag gav upp. Vaknade nu vid fem och har inte lyckats somna om, Joel var fortfarande vaken men nu snarkar han nöjt på i soffan. Vet inte riktigt vad jag ska företa mig. Sugen på att spela något men orkar inte sitta här på golvet någon längre stund, och det enda tv-spelet jag är pepp på är på Skiftes. Drygt. Tror jag ska ta och slå igång lite Supernatural och kanske försöka sova någon timme i soffan. Får hålla tummarna.

Shit ändå. Intressanta tider man lever i. Får se vad det blir av det här egentligen, har då inte ens orkat ta itu med det som bubblar runt i huvudet, har verkligen ansträngt mig för att inte tänka på det. Känns som allt jag gör är äter och sover men så är det väl I guess. Får ta en dag i taget, är bara mycket som surrar i hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0