Tröttur

Ska alldeles strax ta och somna, blev sent men fastnade i en ny film, Red Dog, så har legat och bölat ett tag men på ett bra sätt. Tragiskt men så fint. :)

Blev ingen shopping för mig igår, det skötte Joel och Arne på egen hand. Blev ny skohylla och annat smått och gott, hur snajsigt som helst. ^^ Jag stannade hos modern till en början för att pyssla med pyntet men blev utbjuden på sushi till lunch av Ida och tillbringade resten av eftermiddagen med henne på stan. Var riktigt trevligt, länge sen jag och hon umgicks på riktigt. :) Alltid kul att få en update om vad som händer i vänners liv. ^^

Här hemma blir det julpynt till veckan eller så, senast nästa känner jag nästan. Ska få ta julgardiner av mor och hämta julgran+pynt från förrådet på Skiftes sen är det bara att sätta igång! Ska ta och ordna med att skriva över mig från lägenheten på Skiftes i veckan också och försöka fixa det sista sen är det nog inget mer som ska ordnas egentligen. :)

Stressad till tusen över skolan, har två tal att förbereda, ett på engelska och ett på svenska och det svenska ska jag redovisa på tisdag. Nervöst! Men tänker ge mig fan på att det ska gå bra, måste tänka positivt annars kommer det inte gå alls.. :P

Nej, snabb tur på toa sen sova gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0