Tidig julklapp till mig själv :3

Ska under morgondagen beställa hem lite nytt kanekalon och sätta igång med ett nytt set syntetdreads! :) Väntar bara på överföringen till mitt PayPal-konto så ska jag beställa 3 pack blont hår och 1 pack turkost. Kommer bli fiiint. ^^ Ska försöka med något lite naturligare denna gång. Visst, det är jättekul med knallrosa/-blå/-röda men skulle vara nice att för en gångs skull vara lite mer inconspicuous. Får se om det hinner bli klart innan jul eller om det blir i januari. Har en hel del att göra klart till skolan innan december är över men ska försöka pressa in lite dread-tid. Planen är att göra naturals (dvs att inte värma dom utan att virka ihop dom istället) så det ser ännu lite mer riktigt ut men om den planen faller blir det tvinning och ånga som gäller som vanligt. Tror det kommer bli purdy med ljusblont och bara lite turkost här och var för att accentuera det hela. Me very excited! :D

Ska försöka hitta åt de få julklappar jag ska köpa också så det blir bortgjort. Blir inga överdrivna extravaganser men vill hitta något till min syster och något till min karl i alla fall. Har lite planer på Joels klapp men inget som är helt beslutat ännu. Får helt enkelt se vad det blir!

Nej, nu sätta igång med svenskaläxan! Har muntliga nationella imorgon så måste nog nästan sätta igång och förbereda det jag ska prata om.. Heh... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0