Squirm!

Är på rätt bra humör, ser nya South Park med Joel och har en uppsjö av catchphrases från SoulCalibur 2 i huvudet. I will show you the greatest Nightmare! Eller kanske: Come with me to hell! Babbel babbel blah...

Svenskan gick bra, fem och en halv A4 med novellanalys senare känns det ganska bra ändå. Får då iaf godkänt, nu är nästa etapp den muntliga biten som kommer om två veckor, vilket bara tanken gör mig lite lätt illamående men det går nog vägen det med. Behöver inte briljera, vill bara ha godkänt.

Ikväll blir det att fixa någon god middag, ska bli snajs. Fast visserligen kommer förmodligen Joel göra det mesta av matlagningen men jag kan vara moraliskt stöd iaf. ;) Är skönt att veckan snart är över, även om jag har en del plug jag måste göra i helgen. Men men, ny dag, nya tag! ^^

Ut med voffe på en stund och göra torpet osäkert. Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0