Sämre

Vaknade med en fruktansvärd tyngd i kroppen, precis som igår. Tog mig typ en timme att ens ta mig upp, vet inte varför. Hoppas på att det blir bättre när anti-deppen kickar in ordentligt, mer än så kan jag nog inte göra just för stunden. Har varit en tung månad på många sätt, men på andra den bästa på länge.

Börjar få kontroll igen, små steg i taget men det är iaf en början. Haft många underbara dagar med älsklingen, varit ute på bio och haft mysigt hemma. <3 Finare karl får man leta efter, kan nog inte beskriva hur lycklig han gör mig, kan inte ens försöka.

Är peppad på att sätta igång med flytt, och efter det börja göra iordning för julen. December närmar sig med stormsteg och tanken på det lättar mitt sinne litegrann. Jul, jul, strålande jul.... Eller nåt. Kan ju iaf inte vara sämre än pissregnig november, och dekorationerna är bra mycket trevligare.

Näe, ska glo på något avsnitt i väntan på att hjärtat mitt kommer hem från stan. Ska försöka göra det bästa av den här kvällen också, och livet kunde utan tvekan vara bra mycket sämre. Man kanske inte kan leva på kärlek men det gör utan tvekan livet bra mycket bättre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0