Nere

Varit en lång dag, igen. Nog mest för att jag sover så fruktansvärt dåligt senaste tiden, vet inte varför men jag kan bara inte somna. Allt jag vill göra är att dricka mig redlös och slippa känna vikten av den grå sörjan i mitt huvud ett tag men det går inte, jag vill inte. Det leder inte till något bra, det vet jag, men det är ack så enkelt.

Blev middag hos Ninni tidigare med älsklingen och Emanuel. Var trevligt som vanligt även om jag var så trött att jag knappt kunde se rakt. Babe är iväg med densamme Emanuel och inhandlar cigg, hoppas han kommer hem snart! <3

Ja... Mycket är som det är här i världen, men om man inte försöker fokusera på det som är bra och övervinna skiten så blir det aldrig bättre. Det är vad jag försöker göra iaf, även om det dyker upp skit som får mig att känna som om jag blir tvingad två steg bakåt så måste man ändå framåt igen. Livet är fan i mig för kort för ånger.

Nae, ska hitta ett avsnitt att se eller något tills Joel kommer hem och sen mysa ihop mig i soffan igen med ovan nämnda och fokusera på en bättre morgondag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0