Måndag

Ska så snart som möjligt ge mig iväg med modern och packa över de sista flyttlådorna, ska bli skönt. Måste fortfarande gå igenom förrådet men eftersom där mest är julpynt (och en riktigt snygg sängram med tillhörande nattduksbord) så är det inte aå superstress med det ännu. Lyckades igår få bokhyllorna på plats i sovrummet och tömde alla lådor som fanns här. Blev riktigt bra! Nu behövs bara lite krimskrams, blockljus och sådant, grejer att hänga på väggarna osv, sen är det mesta klart tror jag. :) behövs mer bokhyllor då det inte finns en chans att både mina och Joels böcker ryms i dom hyllor som finns men det löser sig så småningom. :)

Sov ut riktigt ordentligt idag, var hur skönt som helst. Hade tänkt stiga upp tidigare än jag gjorde men hjärtat mitt tyckte att jag skulle få sova och det tackar vi för. <3 Drömde en hel del konstig shit men det kan man väl leva med, förutom den delen när min syster försökte döda mig men det vette tusan vars det kom ifrån. :P

Nae, plugga lite tills mamma hör av sig om flyttningen. Nationella i svenska närmar sig snabbt, vare sig jag vill det eller inte.. Ajja, bara att bita ihop och köra på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0