Lyckliga, lyckliga jag

Har inte mycket att klaga över i mitt liv, vet just i denna sekund inte vad som skulle kunna göra det bättre. Visst, det har varit några kämpiga veckor nu på senaste, jag är den sista som skulle förneka det, men det börjar stadigt ljusna och jag är så fruktansvärt tacksam för det jag har.

Älskade Joel sover gott vid min sida, ska alldeles strax ta och somna om jag med och göra mitt bästa för att ta denna dagen med storm. :) Flyttningen av sista lådorna blev uppskjuten till idag men det gör inte så mycket, har fått styr på lite saker i huvudet som jag hoppas stannar kvar där och inte försöker fly sin kos. ^^ Dygnsrytmen är väl fortfarande sisådär men det kan ju bara bli bättre. :)

Blir besök av karlens far över helgen dessutom, lite pirrigt men kommer nog bli hur trevligt som helst. Är klart man är lite nervös men det är nog bara naturligt, iaf när det gäller mig och nya människor. :P Ska bli kul att få träffa honom ändå. :)

Nej, åter till sömn! Kram på er trollungar.

(hihi, jag bor med en pojke. På riktigt. ^^ känns enbart bra och jag ser fram emot vad som väntar runt hörnet. <3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0