Framåt!

Operation vända dygnet går bra! Idag blev det senare, tjugo över nio, men det är ändå på rätt sida av dygnet! ^^ Det gillar vi. Och lille voff är tillbaka efter nästan en vecka hos Ninni, känns riktigt bra det med. Känner mig mer balanserad och mindre apatisk så nu ska han få det engagemang han behöver. Måste fortfarande skapa ordentliga vanor för honom men vi är på rätt spår och han verkar mycket mer blanserad han med. :) Lille hjärtat mitt! <3

Joel är iväg inne i stan och möter upp Arne så vi får se när dom dyker upp. För mig blir det storhandling på Solbacken med mor där vid kvart i tolv och efter det får vi rent ut av bara se se vad som händer!

Nu ska jag och lillmonstret ge oss ut på en ordentlig morgonprommis/morgoncykeltur och hålla tummarna för att det finns vettig frukost på Handlar'n. Woop woop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0