Flyttning påbörjad!

Har under dagens gång lyckats flytta kanske en tredjedel av mina tillhörigheter till Hemmans, känns riktigt bra! Kände mig helt ställd till en början borta på Skiftes, är så mycket småsaker man inte tänker på att man ska ha med. Att dessutom försöka hålla någon slags ordning i huvudet så man vet vars allt hamnar och sortera vilket som är nödvändigast att flytta först osv gjorde min hjärna lätt handikappad den första halvtimmen men när jag väl lyckades sätta igång var det ganska straight forward. Blev två vändor med fullastad Nissan Sunny och efter flytt-/bakispizza på det, känns som ett gott dagsverke ändå. :)

Imorgon blir det födelsedagsmiddag för mor på Fäbo för mig och karln, och efter det ska jag börja plocka i grejer och sortera kläder i mängder! :D

Nu sova. Cissi svimfärdig.... -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0