Sköna maj välkommen till vår bygd igen

Söndagen börjar lida mot sitt slut. Ska sätta mig och göra en PowerPoint presentation och försöka starta upp svenskauppsatsen. Imorgon blir det att vara mer duktig och gå på CV och fixa ansökan inför nästa termin och prata med soc om pengar för sommaren. Hoppas på det bästa!

Dagen har varit lugn och riktigt behaglig i sin eländighet. Ringde syster vid fem imorse i full panik, helt övertygad om att jag höll på att dö och underbar som hon är fick jag komma dit och sova och bara ta det lugnt hela dagen, hon är fantastisk på att göra allting bättre. <3 Såg Cesar Milan till typ halv åtta imorse, sen sovde jag till ett så fick mig en del sömn iaf. Efter det har jag suttit i deras soffa och slöglott på tv hela dagen, snackat strunt med syster och Hank och gosat med en dödstrött Ikaros. Gårdagen tärde på honom. :P

Valborgs blev riktigt trevlig iaf! Tillbringade större delen av dagen hemma hos Joel, for dit vid tio och sov någon timme på hans soffa, sen började folk samla ihop sig vid sex-sju tiden, grillning uppe i skogen och massa prat sen tillbaka till Linda innan jag tyckte det var dags att fara hem där vid midnatt. :) Ikaros skuttade runt och hade riktigt kul, jagade en anka och lyckades hitta en tennisboll mitt ute på en äng så han var väldigt nöjd!

Nae, nu ska jag ta itu med presentationen innan det är dags att lägga sig på någon timme.

Have it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0