Tisdag

Klar med ännu en samhällsläxa. Yay... Gud vad jag avskyr det ämnet, det är så lite roligt som det kan bli...

Har dock två svenskauppgifter att se fram emot, en bokrecension och en forskande uppsats på 2-5 sidor. :) Kommer bli roligt. Har även en PowerPoint presentation kvar att göra till datakursen som jag inte påbörjat ännu, vette fasen vad jag ska göra den om. WoW? :P Kanske. Eller en författare eller nåt. Enklast att göra det om något som man kan något om. :)

Nae, nu har jag förtjänat att spela lite Mass Effect, sen ska jag ställa mig och laga till lite köttfärssås och grönsaker. :) Jag bojkottar kolhydrater i för stora mängder, det är inte nyttigt på något plan att sätta i sig för mycket och leder för mig bara till viktuppgång och sämre självkänsla. Även om jag kanske inte går ner i vikt av den dieten så känner jag mig bättre iaf, mindre uppsvälld och lite hälsosammare. :)

Mass Effect, here I come. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0