Söndag

Har suttit ett tag på Tradera och tittat efter lite hundattiraljer jag behöver (eller snarare Ikaros då): ett par regntäta och fodrade tassskydd då dom han har nu bara är i flis och inte skyddar mot väta på något sätt och inte håller värmen bra heller, samt en regnoverall nu inför våren/sommaren/hösten. Han har förstås ett regntäcke men det är för kort i ryggen och skyddar inte så bra som jag vill så en heltäckande overall känns som ett bättre val.
Hittade dessa skor som jag tror kommer bli jättebra, fast i storlek 3 och inte 2. :P
Regnoverall hittade jag ingen men lyckades söka upp en på doggie.se. Voilá! :) Ska införskaffa en sådan när jag får pengar denna månad eller nästa beroende på hur ekonomin ser ut framöver. :)
Har också lyckats hitta en helt underbar pet sling som jag vill ha, den i camo, men det får jag nog fortsätta drömma om ett tag, 1200:- känns alldeles för mycket i dagens läge... :P

Så, nu har jag fått babbla av mig om det. Skolan börjar om lite över fyra timmar, vill inte sova och har oändligt många ER avsnitt jag kan titta på. Woop! Men nått kul blir det iaf, ska efter skolan fara och hämta mina Reebook EasyTone på posten. ^^ Hell yes. Imorgon blir nog en bra dag. :

För övrigt är tydligen tidpunkten då katterna får blötmat varje dag en mycket allvarlig tillställning. Tror inte att någon av dom är tysta en så lång stund i sträck någon annan del av dygnet. <3


Med det säger jag god natt.
Trackback
RSS 2.0