Skön lördag!

Har varit en riktigt underbar dag. :) Började med att ta det lugnt och bara må, glo på tv och trivas. Sen bar det av (med hjälp av mamma, tack för skjutsen!) in till stan och middag och en cider på Tatung. Hem igen med kvart över åtta bussen och då blev det några avsnitt av James May's Toy Stories, så fruktansvärt mysig serie! ^^

Är typ fortfarande mätt efter middagen, var tokigt gott. Deras friterade anka med Pekingsås är helt underbart god. Och den stekta kycklingen också, jumboräkorna var inget jag dirket hoppade av glädje över, eller klarade av att äta mer än en av heller. :P Men men, i överlag var det en fruktansvärt trevlig och god middag med gott sällskap. ^^

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har försökt sova utan framgång trots tröttheten så blir nog att slå på ett avsnitt Bones och försöka igen på en timme. :) Kanske lite Mass Effect? Får se hur landet ligger om ett tag. ;P

(Så tyvärr Jim, inget party. ;P Såg ditt sms först när jag gick in i sovrummet där vid halv ett. :P)

Kommentarer
Postat av: Jim

Well ingen annan såg mitt sms heller. Vart en lugn kväll framför datorn.

2011-03-13 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0