Måndag

Steg upp i tid men känner mig inte riktigt hundra idag så bestämde mig för att plugga hemifrån. Har bara svenska idag och vi håller på med de där forskande uppsatserna så det kan jag hur som helst göra lika bra hemma som där, i fredags behövde vi inte ens vara där för det enda vi gjorde var att leta efter fakta på datorn och sen fick man gå hem. Värt. Oh well, ska sätta igång och skriva alldeles strax.

Påbörjade Let me in igår, den amerikanska versionen av Låt den rätte komma in. Än så länge så tycker jag om den lite halvhjärtat sådär, är kanske bara tjugo minuter kvar eller så men får se hur den slutar om den kan övertyga mig om att den är värd nått. Minns i princip ingenting av Låt den rätte komma in, jag antar att det betyder att jag inte var så förtjust i den. Tacka vet jag boken.

Hade världens märkligaste mardröm inatt. En nära vän dog och grejer, men allting utspelades via facebook. That's just strange... Känner mig befriad och inte ens lite ångerfull över att jag avslutade mitt fb-konro, vet inte riktigt vad det där handlade om..

Nae, nu ska jag sätta igång.
Trackback
RSS 2.0