Lululu I got some apples...

Smågluttar på Desperate Housewives utan större entusiasm och försöker fundera ut vad jag ska företa mig. Håller på och virkar en present till min mor men kommer inte kunna bli klar med den förrän efter helgen då jag var tvungen att beställa efter en del detaljer, kan virka klart dom andra delarna men skulle behöva fara och köpa svart garn då inget av dom jag har ser vettigt ut när man virkar med det... Kanske får ta en snabbtur till Coop. :)

Onsdag blir det tripp till Kalvträsk för att fira farfaderns 87 födelsedag. Han börjar ha några år på nacken den där gubben. Egentligen vill jag inte missa min religionslektion jag har då, och jag måste verkligen ägna stora delar av dagen till att plugga inför matteprovet på torsdag, men får försöka lösa det, you do for family. :P

Oh! Har inte sett en enda myra sen i fredags kväll. Woho! Har lite dåligt samvete över att ha utrotat en hel myrkoloni men det får jag väl ta om jag inte vill ha dom i hemmet. Får hoppas att karman har överseende.

Vovve är ute i snöfallet , gnagarna knaprar i sig morötter och katterna leker. Allt är mycket fridfullt.
Trackback
RSS 2.0