Lol at me

Tränar på i min egen lilla värld, kör lite zumba, lite dans, lite yoga, har det allmänt trevligt. Pratar lite med syster i telefonen, gosar med katterna, mer yoga. Sen tittar jag på klockan. 19.34?!?! Full panik ut i tvättstugan där nästa bokning redan varit och lämnat sin tvätt, som blivit över en halvtimme försenad pga att jag i min egen lilla värld totalt glömde bort att jag tvättade idag. Så, två maskiner som jag inte hann torktumla och nu är utspridda över hela lägenheten, samt två maskiner som jag tack och lov redan hunnit slänga in i torktumlare och torkskåp... Som tur var så var det bara sängkläder, badlakan och dukar som fortfarande är blöta så blev inte så överdrivet mycket att sprida ut. Tur! Mindre tur att jag nu inte har någon torr handduk och är i stort behov av en dusch då jag naturligtvis svettats (som sig bör) under träningen och känner mig sådär lagomt tokäcklig och illaluktande....

Oh well. Persika är söt iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0