Längtar...

Fredag kan inte komma nog snabbt, håller på att bli galen i min väntan. Skavfara ut på äventyr, ett äventyr i min värld iaf, Solbacken och båda Coop affärerna, blir ju som en resa genom Europa eller nåt. Oh well, är mycket som måste handlas in och betalas, räkningar på just över fem och handlingen kommer väl gå på kanske två så blir kanske en liten slant över till förnöjelser... Nåja.

Upptäckte nyss något alldeles spectacular: Dr Who börjar om 23 april. ^^ Me so happy. Har laddat ner två comic relief avsnitt på tre minuter vardera som kom ut för någon dag sedan, är riktigt peppad på den nya säsongen. :D

Oh, har köpt en massa säkerhetsögon på tradera för inga pengar alls så jag kan komma igång och sätta ihop mina amigurumis. Är bara inte lika roligt när man inte kan ge dom ögon. :P Det enda som kvarstår utöver det är att skaffa en ny stoppnål då jag har tappat bort alla jag hade på något märkligt sätt. Stoppnålstjuvar? Who knows.

Ska se något avsnitt och lira lite innan skolan börjar 14.10. Yay. :)
Trackback
RSS 2.0