Eeew?

Dagen har tillägnats städning, städning och lite mer städning. Har lyckats stöka iordning allting typ, förutom skurningen då min skurmopp verkar ha tagit en tripp till ett träsk, alternativt tjärpöl, och inte brytt sig om att göra sig ren igen efter doppet. Teorin är att det har skvätt ner kemikalier från när jag har färgat håret då skurhinken står bredvid badkaret men who knows, den behövde bytas ut hur som.

Gårdagen var tung men trevlig på slutet. :) Handlingen var sådär dryg som vanligt men alltid skönt att ha fått det bortgjort. Lite senare på kvällen dök syster förbi som snabbast och lånade lite morötter till sjuka marsvinet Monkey och i samma veva dök Anna och Joel upp och vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans. :) Bara chillade och tog det lugnt och drack några cider, var riktigt trevligt! Ser fram emot ikväll då paret förhoppningsvis kommer åter för ett besök. ^^

Efter att sällskapet for igår så hände dock något jag inte riktigt kan vira min hjärna runt. Hade tinat kycklingklubbor och skulle äta, skulle fixa dit lite vitlök och hittar inget mindre än en rätt stor bit ömsat ormskinn på en av dom. Det är fan inte okej. Jag har inget emot ormar som så men jag vill fan inte att dom ska krypa runt bland min mat, det är fan inte okej. Sparade biten och ska höra av mig till konsumentkontakten och fråga vad i helvete dom sysslar med, förhoppningsvis kommer det något bra utav det. *hurv*

Nae, nu ska jag spela Lego Star Wars och chilla ett tag, sen blir det hemmagjord sushi till middag!

Peace out.
Trackback
RSS 2.0