-_- -_-

Har bytt design på bloggen, me likes it very much. Särskilt Remi som springer med papperna längst ner på sidan. :)

Mindre kul: MYRINVASIONEN HAR BÖRJAT! Jag klarar inte av en vår till som förra, ringde i panik till min mor och kunde inte gå in i köket på väldigt länge på grund av skräck för armén av flygmyror som beslutade sig för att dyka upp, för att inte nämna de förbannade golvbundna små kräken dessutom.
Källan till det helvetet kom från skrubben som då var fylld till bräden med allsköns skrot och helvete, men nu har jag mina burdjur därinne och det känns inte direkt sådär jätteskoj med tanke på att jag är där inne minst en gång om dagen för att pyssla om, mata och städa. Om det nu blir en ny pesthärd nu till våren så vet jag inte hur jag ska lösa det. Liksom, tänk om dom lägger ägg i burarna och försökar sig och larver och insikter och äckel och panik panik panik....
Vet att äggläggning och förökning inte händer om man håller rent i burarna, vilket jag ser till att göra, men nojjan försvinner inte ändå. Tänk om, tänk om, tänk om.

Vågar inte ha fötterna på golvet just nu för två gånger den senaste halvtimmen har jag störts av en kittlande känsla på benet bara för att upptäcka at dom jävlarna kryper runt på mig. Det är fruktansvärt svårt att hålla borta panikattackerna just nu men försöker bita ihop. >.<
Jag vet inte vars dom kommer ifrån nu, men har den senaste veckan hittat ett tiotal runtom i vardagsrummet, inga i hallen eller runt skrubben dock. Måste inskaffa myrfällor i mängder och be för att flygmyrorna håller sig borta.

Huuu... Vill inte, vill inte, ville inte... Hur ska jag nu ta mig tillbaka till sovrummet då myrarméerna rycker fram på golvet? Skulle ha haft gummistävlar så jag bara kan stampa på dom och inte skrika till och springa iväg som en liten flicka... :'(

Wish me luck.
Trackback
RSS 2.0