Wandering Star

Njuter i min bubbla av musik och övermysiga fluffbollar. Försöker anamma styrkan att ta mig bort till Fäbo för att vattna morsfars blommor och ta in post och stuff, men det går trögt. Får nog helt enkelt ta och sparka igång mig själv och ta mig upp ur dvalan, hur behaglig den än är. Men, är då på bra humör och ser fram emot kvällen, vad den än må föra med sig. :)

Portishead är underbart deppig musik, vaggar in mig i tankfull mysmelankoli och väcker nostalgiska minnen av långa nätter av djuplodande samtal och delad ensamhet. Misantropi och rödvin på box. <3

Näe, nu blir det att sätta sig på moppen och puttra iväg! :) Have a good one.

Portishead - Wandering Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0