Underbara dagar!

Haft en helt fantastisk vecka, umgåtts med vänner och haft det helt underbart mysigt mest hela tiden. Livet har tagit en makalös vändning mot det bättre senaste veckorna, och jag kunde inte vara lyckligare över det. :) Sometimes things just fall into place.

Gårdagen var trevlig men lite smått tärande på leder och muskler, men Booobs hår är då klart och tillfixat! Blev en dubbel effort av mig och syster tillsammans, uträknat mat- och rökpauser tog det väl runt åtta timmar i runda slängar så kunde ha varit värre. :)
Världen bästa Ida ska komma på ett tag och umgås och ge mig mat, underbara hon. <3 Innan dess blir det en liten tur till älven för lite häng med Bobban, måste ju passa på och njuta litegrann av vädret. :)
Näe, ska ta och göra mig klar innan jag ska fara!
Let's get ready to rumble! I början av kvällen igår. (Bild stulen från Booobs fb. ;P)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 01:16:28
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Ciss

Har varit dåligt med uppdateringar senaste månaden men försöker bli bättre. Sitter nästan aldrig vid datorn längre, sommaren är för bra här uppe i norrland för att jag ska sitta inne. ;D

2011-07-23 @ 08:46:16
URL: http://miniatureme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0