Känner lugnet

Blev en riktigt bra midsommar ute i Ytterbyn, vet inte vad mer som behöver sägas. :)
Kryper i halsen och har haft en lätt hosta hela dagen, är rädd för att det ska slå ut i någonting otrevligt imorgon. Håller tummarna på att halsen bara är trött. Vill inte bli sjuuuk. >.<

Har varit en produktiv men ändå extremt lat söndag. Har städat det mesta i lägenheten (inte disken, som vanligt), äntligen flyttat tillbaka datorn från sovrummet och samlat ihop alla mina räkningar så jag vet vars jag har dom imorgon. Efter det blev det mat och mys och The Devils rejects och nu är det alldeles snart dags att krypa ner i sängen och sova in morgondagen. Helt slut trots att det inte blev att stiga upp förrän vid två, hoppas, hoppas, hoppas som sagt att det inte är en förkylning som spökar!

Nae, måste lägga omkull mig, är alldeles matt i skallen. :( Ska ta och borsta tänderna i mörkret så länge. Måste verkligen komma ihåg att införskaffa glödlampor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0