Gillar din vibe

Har varit iväg på stan med mor och syster, handlade presenter inför morgondagens födelsedagsbarn, will be awesome! Var också och hämtade ut mitt beställda paket till syster, mindes inte riktigt vad det var jag hade beställt då jag var rätt fördummad vid tillfället men blev glatt överraskad, kommer bli riktigt bra! Överraskningsmiddag för älskade syster blir det också på lördag, måste bara konspirera lite med Hank så han får bort henne ur lägenheten ett tag. ^^

Syster Sol i högtalarna och riktigt bra humör, kunde inte be om mer. :) Är riktigt peppad på denna sommar, den har då haft en bättre början än jag kunnat föreställa mig så hoppas på en likadan fortsättning. ^^
Nae, ska nog sprätta en öl och sätta igång med lite städning, sen får vi se vart världen tar vägen. :)

Kommentarer
Postat av: jim

Bara hoppas att hon inte läser bloggen då. Svårt å överraska då ;D

2011-06-01 @ 15:30:23
URL: http://tzanek.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tror inte hon ens vet att jag har en blogg så är nog rätt safe. ;)

2011-06-01 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0