För vi ska på Trästocksfestivalen...!

Har varit underbara dagar med älsklingen och älskade vänner på köpet. Livet går inte att klaga på, har min karl, har mina äkta vänner som finns där för mig alltid. Kan inte be om mer, finns inget som ändrar på det.
Kapten Röd var gryyym. Och sjukt trevligt att träffa Evelina igen! Bilder och videor dyker upp när jag faktiskt använder min älskade, älskade stationära dator och inte laptopen som är här. Jag har mina två datorer men laptopen är skit jämfört med....allt... Speldatorn är fin om än typ något out-dated. Dingar fortfarande minst 60 fps vars jag än är så klagar inte! :)

HJÄLP MIG HÄR

Trodde jag fick bort keyloggern i typ två dagar, efter en veckas tjafs, och nu tar jag mig inte in igen. Tar Kaspersky Pure vekligen inte keyloggers?

Ska dricka upp min grogg och väcka älsklingen, tror jag borde sova. :)
Mossa mossa på er alla människobarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0